Samtalsgrupper

I Andreaskyrkan tror vi mycket på att samtalet är en viktig del i församlingens liv. Livet och tron fördjupas när vi möts och kan dela sorgliga och glada erfarenheter, oro och tacksamhet, tvivel och tro.

Bibelsamtal

Torsdagar kl. 19.00-20.00 inbjuder vi till digitala bibelsamtal. Vi läser ett kapitel ur en bibelbok, samtalar om det vi läst och ber tillsammans. Under våren 2024 läser vi Efesierbrevet.

Ung kväll

Under rubriken ”Ung kväll” kommer det under våren att inbjudas till samtalskvällar.

Hör av dig

Om du är intresserad av att delta i en samtalsgrupp är du välkommen att höra av dig. Vi startar kontinuerligt nya grupper.
Kontakta någon av våra pastorer: